lørdag 31. juli 2010

Fra Vollen til St.Hanshaugen







For tiden er det kun én ting som står i hodet på meg: FLYTTING. Nøklene til leiligheten på St.Hanshaugen er for lengst festet til nøkkelknippet og oppussingen av herligheten er i gang. Leiligheten ligger i en klassisk bygård fra århundreskiftet, og har til min store glede både rundovn, store vinduer og stukkatur. Alle veggene er forøvrig malt i kaffe latte, en nyanse som i alle fall er på vei ut av mitt fargespekter. Med andre ord, her måtte det males.

I denne bloggen kan alle som vil følge veien fra en helt ok, men kjedelig leilighet, til hyggelig hjem for to jenter. For å illustrere hva jeg har å jobbe med bruker jeg bildene som ble brukt i boligannonsen:


Balkong

Soverom

Gang

spiseplass/stue
Bad t.h. og kjøkkenkrok t.v
Kaffelatte-farget stue, som skal gjøres om til soverom.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar